!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.data-privacy-src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '228537580909293'); fbq('track', 'PageView');

Kjære Fønix medlemmer

Tusen takk for den massive støtten dere nå viser oss. Det varmer veldig og gir håp om at Fønix skal klare seg gjennom dette ❤️

Det viktigste nå er uansett å følge alle råd. Hensynet til folks helse må komme først. Vi må alle være med på dugnaden for å hjelpe de som er mest sårbare.

Samtidig må vi sørge for at vi har et fungerende samfunn å komme tilbake til. Vi må jobbe for at det er et Fønix å komme tilbake til, slik at vi kan fortsette å spre ekte treningsglede og legge til rette for trening. Vi må jobbe for at ansatte ikke mister jobbene sine.

Vi er bekymret for om vi klarer de utfordringene som nå står foran oss, men de siste dagene har gitt oss tro på at vi skal få til dette sammen med dere 👨‍👩‍👧‍👦

Hva gjør vi nå?
Vi startet i går sending av gruppetimer du kan være med på hjemmefra. Vi jobber også med andre tiltak for å stimulere til aktivitet. Følg med på våre facebook og nettsider. Dersom dette varer i mange uker er det en utfordring at mange blir sittende inaktive hjemme. Vi skal derfor stimulere og legge til rette for aktivitet.

Siden sentrene er stengt skal vi gjøre det vi kan for at alt er så bra som mulig når dere kommer tilbake 💪

Litt praktisk informasjon:
Vi informerer dere litt nå, og så trenger vi de neste dagene på å finne svar og løsninger. Vi vil komme med informasjon om disse løsningene på mandag eller tirsdag i neste uke, sendt ut til hver og en av dere via sms. Vi håper dere har forståelse for at vi ikke kan behandle alle spørsmål før vi selv har funnet svar og kommet fram til løsninger, og ber om at dere venter på denne informasjonen 🙏 Vi har ikke kapasitet til å ta imot alle spørsmål på nå. Vi har heldigvis fått veldig få henvendelser om frysing og avslutning av medlemskap, noe vi setter stor pris på. Et medlem som er frosset ville at vi skulle åpne opp igjen betaling nå, og et medlem som hadde sagt opp før vi ble stengt har annullert oppsigelsen og skulle ikke si opp medlemskapet i denne situasjonen. Slikt rører oss veldig 💓

Myndighetene har kommet med gode ordninger som hjelper både bedriftene og alle de som nå permitteres eller er sykmeldt. VIRKE sier at trekkene som går nå 20. mars, og som allerede ligger til trekk hos bankene, skal gå som normalt. Så må vi i etterkant finne løsninger for den perioden som har vært stengt. Vi ber derfor om at ingen stopper trekkene sine nå. Det vil føre til mye ekstra arbeid.

Vi skal finne gode løsninger som kompenserer for perioden sentrene er stengt. Vi ønsker å gi tilbake. Vi jobber med løsninger for dette, men utfordringen er å ta hele tapet nå. Da er det ikke sikkert Fønix klarer seg. Derfor ser vi på løsninger som sprer tapene over tid. Kanskje kan mange av dere hjelpe oss, men dersom du er i en situasjon hvor dette blir vanskelig ber vi deg: Send oss en e-post. Sammen skal vi finne løsninger. Har du imidlertid mulighet til å beholde medlemskapet ditt og stå sammen med oss gjennom dette ber vi deg om å gjøre det. Vår bønn til dere er derfor at hvis du kan – så hjelp oss nå.

Vi savner dere og gleder oss til vi ser dere på Fønix igjen ❤️

Fram til da skal vi gjøre det vi kan for å stimulere til aktivitet og for at Fønix er der for dere når denne krisen er over.

Hilsen Stijn og Irene

2020-03-22T10:54:12+01:00